2015. október 13. 23:56 - massageterapia

Rólam

Horváth Csaba vagyok, masszázsterapeuta. Tanulmányaimat 2009-ben kezdtem és azóta is örömmel bővítem tudásomat, fejlesztem a kezeléseimet.

 

Gyakorlati időmet 2010 és 2011-ben az Országos Reumatológiai és Fizioterápiás Intézetben, a Szt. Gellért fürdőben, Szt. Lukács fürdőben és az FTC tornász szakosztályán töltöttem, így rengeteg féle személlyel találkoztam, kezeltem őket és találtam meg a közös hangot. Itt nem csak masszázst, hanem különböző wellness és fizioterápiás kezeléseket is tanultam, végrehajtottam. 

2011 óta szünet nélkül a Center Fitness Mozgásstúdióban végzem tevékenységemet, mint egyéni vállalkozó. Több mint két évet töltöttem az Irgalmasok Veli bej fürdőjében, ami a Magyarországra érkező turisták kedvelt helyszíne.

Elsősorban reumatológiai problémával küszködők, lazulásra, regenerálódásra vágyók, és sportolók keresnek meg.

A sport karrierem befejeztével jártasságot szereztem az aktív és passzív nyújtások, jóga, tapingelés, trigger pont terápia, kiropraktika és az akupresszúra használatának terén is.

 

Gyermekkorom óta ezzel a hivatással szerettem volna foglalkozni, így külön öröm számomra, hogy egyik kedvenc időtöltésem lehet a munkám. Célom, hogy a vendégeim, akár a rendszeresen visszatérők is, azzal az érzéssel hagyhassák el újra és újra a szobát, hogy ez volt eddigi életük legalaposabb, legkellemesebb, leghatásosabb masszázskezelése. 

Sok szeretettel várlak!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogymasszor.blog.hu/api/trackback/id/tr647966364
süti beállítások módosítása